kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

MOTIVATION

Kategori: Allmänt

 
 
Motivationen till att träna är gone! Vad hände!?! 
Jag vill ju gärna ta tag i detta elände till kropp och få fram lite muskler och framför allt mer energi! 
Är lite smygless på mitt koncept -äta-godis-för-att-få-snabb-energi-och-då-orkar-man-inte-äta-mat-sen.
Funka inte så bra i längden I tell you.-.-
 
Nu efter att jag lämnade blod i tisdags så känner jag hur otroligt yrslig, trött och utmattad jag är konstant. Hade jag haft ordning på mig själv så hade matintaget varit bättre och därmed energin och då hade jag inte haft sån jävla järnbrist b.la..
ÄNDRING NU MAMMA MADDE!!
 
Nångång måste man ju bli en förebild och inte en avskräckning för sonen ;) Let´s begin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: