kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

HELGPAUS

Kategori: Allmänt

Känns som helgerna kommer vara en period med glesa blogginlägg. Händer ju så mycket annat skoj då ;)

Fredag blev en myskväll med darling. Satt som en smäck! ;P
Lördag blev en heldag hos min mamma i Agnäs. Känns så skoj att fara dit nu när Edwin är lite större och uppskattar våra äventyr lite mer ;P Hittade ett par saker i flickrummet som fick följa med hem och även en möbel som kommer att passa fint i vårt vardagsrum i sinom tid.

Idag, söndag, blev det loppisrajd! Travet och FH Ersboda bjöd på fynd som passade min plånka alldeles suveränt! :) Har fixat och trixat lite här hemma nu och nästa projekt jag drar igång är möbelfixning. Har haft decoupage på skallen ett tag så nu ska det banne mig bli av snart! Bord & byrå står som provkaniner så vi får se hur detta artar sig. Kanske jag blir en riktig baddare på det och fixar till ännnu mer avancerade saker ;)

Solsidan ikväll och en ledig dag imorgon sitter fint i gammkroppen!

Kommentarer

  • Linda säger:

    Åh nu måste jag bara prova göra de också!!! INSPERERAD!!!

    2012-10-08 | 12:49:21

Kommentera inlägget här: