kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

LAST NIGHT

Kategori: Allmänt

Hade en sån trevlig kväll med min älskade karl igår!
Mysmiddag, vin, fotboll,S.O.A och sen gick vi faktiskt till kvarterslokalen där det var områdesfest. Träffade nya grannar och satte oss in i föreningens verksamhet och det var faktiskt ganska trevligt. Blev dock bara en liten stund, var hemma 23.00 och gick och la oss. Hade ju sån tur att Miranda kunde agera barnvakt så vi fick unna oss två ensamma timmar, behövdes verkligen!
 
Idag vankas det Barnloppis och inköp av nytt köksbord så det blir fullt upp även idag. Ser fram emot trängseln på loppisen. Har en del saker jag är i behov av att fynda så jag hoppas jag kan roffa åt mig lite go´prylar, Miranda ska ta hand om Edster utanför så jag slipper konka runt vagnen också.
 
 
lovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelove

Kommentarer


Kommentera inlägget här: