kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SLITET

Kategori: Allmänt

Känner mig nådigt trött, sliten, tärd och utmattad i knopp, kropp och själ. Det är mest bara kaotiskt när man slår upp ögonen på morgonkvisten. Konstig känsla men så äre..

Idag blir det lugna gatan. Hade behövt kika igenom mina böcker lite inför de kommande monsterveckorna i skolan. Känns otroligt jobbigt. Har inte orken till det just nu men vad gör man inte.. Shit needs doing. Måste bli klar innan jul så jag äntligen kan få ta mig an ett jobb sen. Det längtar jag till!

Min tandgnälliga son har varit mild denna morgon, får se hur länge det håller i sig. Kanske dags för en powernap snart så man orkar med tandgnölet hela dagen. Uschanimehj va drygt.
Vi måste nog ut och promenera för att lindra det. En sväng på jysk för att returnera lite crap och kanske en tripp på Piias för att kolla in lite ramar?

Nu blev de mkt. :P Adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: