kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

NAKENFIS

Kategori: Allmänt

Har haft en trevlig dag med världens goaste preggo ;P
Jag tog med mig min tandgnälliga son och gav Gojj & Lova ett hembesök med goofika och en lampa :P VÄrsta shyssta polarn va?! :P
Edwin hade verkligen saknat Lova, OJ OJ så han pussade och myste med henne! Helt sinnes! Så gör han nästan inte ens mot mig :P
 
Har även hunnit prova ut ett set kläder inför modevisningen. Känner mig inte så nervös faktiskt. Känns som skoj. Jag har ju gått förut, waaaaaaaay baaaaaaack, och det gilla jag ju. Det är ju en rolig grej och det är inte alltför ofta jag gör nånting för mig själv som är skoj så nu ska jag faktiskt unna mig detta kommande event! Tjohoj!
 
Har pluggat lite inför redovisningen imorgon, känner mig ändå ganska säker på min sak. Det handlar om skelettet, frakturer och sjukdomar och jag som hängt så mycket hos ortopeden och har problem med egna skador, Edwins klumpfot, RA i släkten osv, känner ändå att jag har koll på detta. Får se senare i kursen hur säker jag är på sakerna då, diabetes är jag inte alls trygg i. Men jag får väl se till att snappa upp massa nyttig info på de kommande föreläsningarna :) 
 
Adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: