kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

REGN OCH RUSK

Kategori: Allmänt

Trots fulväder så har jag och lille gnällbebisen tagit oss en redig promenix på både, Rusta, Jysk, Coop och H&M. Hitta inget annat än mjölk och toapapper som jag skulle ha från början så... score :P
Ganska skönt med regn ändå. Just det! Hittade ett par gummistövlar också, värsta kapet så det blev ett par av dom också :P Mina andra skor läker ju in så nu kan jag ha gummistövlar forever :P
 
Imorrn trodde jag det skulle va loppis men icket.. Tydligen är det nästa helg så jag får väl sjå mig med fyndandet tills den helgen. Har lite saker jag skulle vilja fylla på i Edwins ägo. 
Istället drar vi väl till min mamma i Agnäs och hänger. Blir väl att fixa bejbens bil och jag ska leta fram lite saker från mina flyttlådor från gamla lägenheten. Mormor ska få nöjet att njuuta av tandgnället så minisemester here we come :P
 
 
NU när Edster ska sova så ska jag tvär sy en sak till min nya fina paradhylla jag fyndat. Shabby Chic I Love!
 
Men först är det lite nervarvning och pyjamas på schemat. Adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: