kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

BULLFEST

Kategori: Allmänt

Gör såklart som alla andra och käkar kanelbullar idag. Helt hembakade och goda som faen om jag får säga det själv ;) 
Till världens bästa sällskap har jag haft världens bästa Carola! Gissa om det väcker minnen i min dammiga skalle. Gud så härliga tider vi har haft, kommer aldrig någonsin att göra annat än le åt dom fina åren :) 
 
Edwins små gaddar börjar synas där uppe. Hoppas dom spricker upp och ploppa ut snart så gnället och mammigheten går över. Det är ju fasen ingen som kan ha hand om han då han är såhär, ganska jobbigt men det är tur man är van ;) 
 
Fyndade en fin paradhylla på en köp&sälj grupp så imorrn ska jag cykla och hämta den innan Miranda drar ner på körlektionen och sen vidare till Bjurholm. Jag ska senare leka lite med Gojj hoppas jag och då blir det mer surr och mys och kanske lite härliga flashbacks ;) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: