kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

EARLY MORNING SUNSHINE

Kategori: Allmänt

Nu har vi en väldigt jobbig period här hemma. Funderar på om det är gaddar som spökar för jag tycks komma ihåg att det var samma gnäll och grin när dom 2 första kom så vi ser väl hur detta artar sig ;) 
 
Jag har skola idag, genomgång med gruppen om allt vi ska göra tsm. Nästa tisdag börjar föreläsningarna och redovisningarna så det gäller nu att jag får så mycket gjort som möjligt och är igång och pluggar hela tiden! Måste verkligen klara denna kurs och min studiegrupp är inte direkt nånting att hurra för, får inte så mkt utbyte av dom, så det blir extra mycket att göra för min del. Suck.
Jag som har en hyperaktiv liten sparv att försöka ta hand om också. Ja, vi ser väl hur detta slutar.
 
Imorgon har jag 1 möte och sen är jag fanken FRI SOM EN FÅGEL! Hade ju planerat in lite jobbb men fick återbud så det innebär 2 lediga dagar för min del denna vecka och det ska firas med bullbak och VILA.
 
Känns som min lilla skrutt blir otålig av att behöva sitta fint bredvid mig, kanske dags att aktivera krypet i form av lite morgonsång a la påklädning ;)
Tjoflöjt!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: