kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

WAX ON, WAX OFF

Kategori: Allmänt

I sommar ska jag vaxa mig tro jag fanken! Usch va less jag blir på stickiga ben, det är såååååååå obehagligt och fult! Inte fasen har jag iaf, tid att stå å shava legsen hela tiden, nääru. Man ha ju en unge att ta hand om så snabbdusch är det som gäller för att va på den säkra sidan.
500 spänn och hårfria ben i 6-7 veckor är ju helt gudomligt. Stickiga blir dom inte när det börja komma tillbaka heller, näe.. Dom blir mer fjuniga ;)
Brazilian Wax kanske sku va nått också? Dont ya think? :P hahah! Aj aj säger jag bara.

Lilleman har fått nå dille på sina händer. Det är det roligaste och godaste som finns tydligen. Han försöker verkligen allt han kan att äta upp dom och få in så mycket av haanden som möjligt i munnen men det resulterar ju i att han nästan spyr varje gång också och det är inte lika roligt :P Konstigt,,, ;P

Vi har tvättid om 1,5 timme. Undrar hur jag ska göra. Känner mig mycket friskare än igår, det är nog ingen flunsa här inte, men det känns mindre skoj att springa upp och ner för trappor och jag kan ju inte ta med lilla Ed när jag bär ner all tvätt. Vill ju inte lämna han heller så jag får se hur jag ska göra.

Nu ska vi dricka mer vatten och mysa ;) Adjöken adjö!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: