kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

WÄÄÄÄK

Kategori: Allmänt

Babycafé - CHECK
BVC väga & mäta - CHECK
1a. vaccinationen - NO WAY IN HELL
Fredagsmysgotta - CHECK

Än så länge är allt i sin ordning och det känns riktigt bra idag trots en jobbig natt men man kan ju inte alltid få det perfekt ;)

Har laddat upp med lite KRAV bananer och ananas samt cashew/valnötter som kommer passa så himla bra i det gottaste som finns - turk yoghurt och flytande honung! MUMMA!!
Hacka upp lite frukt, har ju kiwi i mängder kom jag just på, som jag kan småäta hela kvällen tesammens med Ed, det här blir en bra fredag.

Mindre bra verkar det som att lägenheten vi hade på span tyvärr är såld eller nått? Helt plötsligt efter 2 dagar på Hemnet är den gone!! Då börjas det igen då.. Fan va less jag blir på att allt försvinner just då man börja vänja sig vid tanken på att bo på ett nytt ställe. Suck, pus och gröna bönor. Ja ja, keep on leta då.

Imorgon har jag jobb som väntar och sen ska jag och lilla Ed fortsätta plugga lite psykiatri/etik samt se alla serieravsnitt jag missat på sistone, låter väl som en trevlig helg? Kanske man får till lite mer friskhetskänslor så kroppen kan börja få formas till nu såhär inför beachen 2012 :P Hah, jag kommer väl måsta hänga i vassen igen.. Det är just typeliskt :P

Näe, om man ska hitt på nå å kludda ner på psykiatri uppgifterna. ADJÖ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: