kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

TURN OVER

Kategori: Allmänt

ÅÅååh! Min duktiga lilla kille vände på sig idag! 2 gånger! Från magen till ryggen! åååå vilken duktig liten plutt jag har :D

Idag ska vi ligga inne återigen. Jag ska superkurera mig inför morgondagen då jag banne mig ska på loppisen me Gojj, det ska fyndas åt lilleman nu! Sen måste jag vara själv resten av lördagen så då vill jag ha något att gotta mig i och vad passar inte bätter än fynden jag planerar att göra ;)

Idag är det egentligen tänkt att jag ska tvätta upp allt som behövs men jag är riktigt sjuk fortfarande så jag har inte alls lust. Än mindre lust har jag att städa upp efter folk eller ta hand om disken eller what ever. Man ska fan få va sjuk och inge annat nån gång.. Äsch, lönt att sura. Inte så att det händer nått ändå.

Jag och Edwin, har det alltid så trevligt, lättsamt och bra och det är jag mycket tacksam för. Han är mig då helt underbar <3
Den lilla goskiten växer så fort nu och utvecklingen också, man hinner ju nästan inte med! Det är så kul att se hur han reagerar på rösten och minerna man gör, mys unge <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: