kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTT

Kategori: Allmänt

Gud så otroligt trött jag blev idag! Oj oj!
Kände mig relativt pigg i morse, ställde mig och gjorde scones till frukost men ack så trööttsamt det blev att jobba sen, inte coolt.

Jag läser på fejjan att alla verkar ha fått tillbaka på skatten, ska de papperna komma nu? Vars är isf mina? Jag lär ju knappast få tillbaka nånting, med min jäkla tur blir det väl att betala tillbaka.. SUCK.
Lagomt bittermandel idag hör ni.. :P

Jag funderar på om jag ska ta mig ett litet lyx och antingen förlänga håret, naglarna eller skaffa mig en ny tatuering, alternativt fortsätta på den jag har på vänsterarmen. Vill ju ha en hel och fin tatuering så nu ska det blir lite mer tjejigt men inte för mesigt, inga jävla Hello Kittys och sånt skit. Kanske lite fler blommor och inte lika mycket dö skallar ;P
Edwins namn och födelsedag ska in någonstans också, det här kommer nog bli skoj ;)
Ja, det blir nog tatuering faktiskt :D

Imorgon har jag skola, sjukhus och en tripp på stan för att lämna tillbaka världens sötaste overall påse som jag fick i på dopet men som lilleman är för stor för. Ska även kolla upp en sak på Classes åt damen jag jobbar åt samt att jag måste skaffa mig en skolbok OM jag inte fått tag i den innan :P

Hujj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: