kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

TOTALT KÖRD

Kategori: Allmänt

Min skalle är mer mosig än någonsin.
Upp och iväg på skolan idag efter en tung natt med en mycket sjuk Madde. Va så dålig igår att jag tror jag hamnade i koma stundvis, usch va otrevligt. Känner mig iofs bättre idag men sen så har jag inte haft en chans att varva ner så med min tur så slår det väl till ikväll och så blir ja sjukare än någonsin igen..

Men hur som! Skola idag och introduktion av de 2 nya kurserna jag ska läsa på distans. Kul.. NEJ! Jag måste lägga ner extremt jävla supermycket tid på detta om jag vill få det gjort innan sommaren och jag SKA ha det gjort, så är det bara! Nu blir det inge mer fritid, inte för att jag har särskilt mycket men nu blir det banne mig plugg plugg och återigen massa plugg tills jag är klar med detta.

Sen skulle jag skynda mig hem för att hämta Ed och sen bums upp på sjukhuset för efterkollen hos Ortopeden. Men näää! Tror ni det var rätt dag för det? NÄÄ! En heeeeel vecka i förväg var jag där. Smidigt och stabilt? Näe...
Just my luck a day like this.
Som om det inte vore nog med att jag är dyngsjuk och skolarbeten i överflöd samt tripper på sjukhuset med jämna mellanrum så måste jag försöka få till en ansökan till F-kassan ang. vårdbidrad plus att vi letar ju en ny lägenhet så tro´t eller ej, det tar på krafterna man för tillfället inte har, också...

Allt känns fan bara skit just nu, usch va mycket jag har att göra känns det som.
Skola-jobb-Ed-hushåll-fredagar-sjukhus med Edwin-sjukhus med mig.
Allt på en gång..

Om jag hade varit som alla andra som är HELT OCH HÅLLET HEMMA OCH MAMMALEDIG så hade nog vardagen varit mindre stressad och uppbokad men så är ju inte fallet.

Det här var ju ett förbaskat långt inlägg. Jag orkar nog inte skriva nå mer, det här täcker det mesta..

ADJÖ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: