kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

TJOCKIS

Kategori: Allmänt

Åh vilken ångest jag får när jag går förbi speglarna. Urkel. Jag som hade gått ner 13 kg och nu har jag gått upp 1,2-2 igen.. SUCK!
Sjuk är man också så träna ska jag ju inte göra heller.. Undra om jag få försöka pinna på lite bättre när jag promenerar och kanske minska på maten eller äta regelbundet, får se vad jag har lust med :P

Nu har jag gjort bort lunchmötet och ska försöka få till det här med skolan, det är ett jäkla mörker kan jag lova. Inte lättast att få de här jäkla teoretiska kurserna bortgjorda när man har miljoners andra saker att göra, men jag sak nog allt fixa det! Får utnyttja timmarna på skoolan då man kan träffa läraren annars vet jag itne hur jag ska klara det.

Ne om man ska ta sig en frukt kanske, adjöss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: