kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SUGET

Kategori: Allmänt

Jag har fått tillbaka "suget" att laga mat och ta hand om hushållet lite mer. Det känns inte lika jobbigt men det prioriteras dock inte lika mycket heller. Jag får ju försöka matcha ihop det med lillemans sovtider men det gör då rakt ingenting!

Imorgon har jag en lunchdejt med Stora M. Det blir Costas lunchbuffé som gäller, det är som vårt ställe så det blir bra. Sen ska jag gå raka vägen hem. Har ju lix inget annat för mig så jag vill försöka kurera mig och bli så frisk som möjligt så fort som möjligt så jag kan börja träna! Är ju så grymt sugen på att få ta tjockbenen ut på en springrunda men inte innan jag är frisk!
Ska vänta nå dagar till och sen börjar jag med magträning iaf, det kan jag ju göra här hemma med parveln på golvet bredvid mig så ;)

Nu blir det lite mer matjäsning, huvva va mätt jag blev av bacongratängen jag slängde ihop. ADJÖ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: