kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SOFT

Kategori: Allmänt

Gillar att jag får betalt för att fika och äta mat, jag har nog fått världens bästa jobb ;P Synd att man inte kan försörja sig helt på det.

Nu har jag skickat in min första uppgift och skönt var väl det! Har börjat på den andra inom Etiken och ska spåna igenom den på psykiatrin också, måste fan gör detta i helgen annars vet jag inte när jag ska få tid, har ju mängder att göra HELA TIDEN.

Nu inväntar vi mostrar och kusin till lilla Ed, sen när pappsingen sluta ska vi nog åka och kika in utsidan på en av lägenheterna vi intresserat oss för.
Adjö!

Kommentarer

  • Emma - mamma till Loie säger:

    visst är den fin!! :) jag köpte den i storlek 80, vilket är liiiiiite för stort för Loie än. Men de växer ju fort, nästan för fort.



    kan inte Ed ha den nu under våren så kan det ju bli en bra jacka att ha under kallare sommarkvällar. eller en suverän höstjacka om inte annat ;)

    2012-03-29 | 19:38:24
    Bloggadress: http://loverfool.blogg.se/

Kommentera inlägget här: