kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SNOR

Kategori: Allmänt

Ja nu helt plötsligt så har jag blivit snuvig också. typeliskt.
Halsen är bättre, mkt bättre, det gör knappt on nu men då istället är det snoret som stör mig. Suck.

Gårdagens Mello va ju en succé för mina favoriter; Top Cats och Thorsten Flinck :P Haha Thorsten, så jävla sämst men han är ju så jäkla cool så man kan ju inget annat än digga han. Jag  har ju aldrig hört Sean Banans låt men han är ju som en flummgubbe hela  han så jag tyckte den va sjukt festlligt ;P
Men jag hejar givetvis på Top Cats eller Molly Sandén som vinnare av hela Melllo!

Idag tror jag faktiskt att det blir lugna puckar för famljen Brännström/jakobsson. Jag skulle behöva införskaffa lite frukt och kanske sallad, för "rå" mat är ju bra när man är snorig tydligen.
Kanske ska vi försöka oss på att äta något med vitlök också? Perhaps spagge och köttfärsis? ;P

Nu måste jag nog ta hand om vårt barn som ligger och puttra på i babygymmet, han är så festlig lillpysen ;P
Han ba skrattar och jollrar mest hela tiden ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: