kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SJUKSTUGA

Kategori: Allmänt

Nu är jag sjuk! Jag har inte varit sjuk på 1,5 år säkert och nu först ska det slå till! Usch.. Just nu har jag feber, ingen röst, halsont, dånande huvud och värk i hela kroppen. Känns så där lagom skoj att behöva gå och jobba idag..
Så det är ingen idé att försöka ringa mig, kommer inte att svara när jag låter såhär.

Förutom jobb så har vi en visning vi ska på idag, det blir skoj. Sen ska jag hämta ut mer mat till pyret och efter det så ska jag baske mig kurera mig tills morgondagens "jobb". Usch bara.. Tur att helgen kommer snart.. Fast just fan! Jag ska ju jobba på lördag också! suck.. Ja ja, söndag kan ju bli en skön dag kanske..

Har drömt om vacciner sen gårdagens besök hos BVC. Sikken himla tur jag har Vivve att surra med om detta elände med vacciner. Jag känner inte alls att jag kan ta en diskussion om varför jag INTE vill ha vacciner på pysen så det är skönt att få lite mer kött på benen efter att prata med henne.
Idag ska jag nog baske mig försöka mig på att läsa boken som hon skickade upp angående detta vaccineringsskit. Det är ju bara massa fakta så om jag läser det tillräckligt många gånger så sitter väl det i skallen :P Min hjärna är som inte riktigt gjord för att samla in fakta har jag märkt.
Skitsaker som ingen bryr sig om lagras i mängder men inte nödvändiga saker som man bör veta :P ahaha typiskt blondiner!

Nu ska jag se om en macka vill slinka ner i magen eller om det är kört på matfronten idag. Adjö!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: