kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

ORD DIARRÉ

Kategori: Allmänt

Jaha, det blev ingen lägenhet på Röbäck. Skit också. Vill så gärna bo på rätt sida av älven, alltså tegssidan. Vi måste flytta från denna skruttiga lya inom en snar framtid känner jag men jag vill inte flytta bara för att flytta. man vill ju trivas långsiktigt lixom. Nu är det tal om Ö. Ersboda men NEJ. Det känns inte kul, det känns som att där skulle jag kunna bo om det verkligen inte finns nått annat i hela jäkla stan.

Skolan är bortgjord och nu är det bara skrivningen som är kvar. Sjukhuset fick sig ett besök idag också men det var jäkligt ovärt för det var inte ens VÅR läkare som träffade oss så han vi träffade hade inget att säga förutom att vi fick gå hem så skulle dom höra av sig om en ny tid med vår ordinarie läkare. SUCK.

Imorgon ska vi ju på sjukhuset igen och då blir det min tur att "behandlas". Sen ska jag mot jobbet och efter det är det bara att knata hem och fortsätta plugga för på fredag har jag inlämning och jag skulle verkligen behöva vara klar tills dess. Måste försöka börja med Psykiatrin också, suck va mycket det är att göra. På fredag har jag dessutom BVC och Babycafeet att planera in så det känns ju som lagom roligt med en späckad fredag. Lördag blir det jobb också så ingen vila alls får man.
Inte för att jag brukar få det i vanliga fall men ändå..

Känner mig rätt frisk också förutom snuva och slem i halsen så jag tror jag ska börja power walka och möjligen smygspringa och börja med lite planka och sit-ups. Det är nog lagomt nu såhär i början.

Ne, åter till vardagsrumsgolvet och Edwin :P

Kommentarer

  • Emma - mamma till Loie säger:

    men madde, det är inget fel på ö.ersboda :) jag hade hört så mycket negativt om just östra när jag flyttade hit till stan, så dit ville jag aldrig flytta. men nu när jag väl bor här så är det hur bra som helst! det finns allt. affärer, öppna förskolor, simhall, barnens hus, natur. ja ALLT! komsi komsi! då har du garanterat en promenad-vän varje kväll! ;)och Ed kan få en kompis runt hörnet!

    2012-03-29 | 19:42:05
    Bloggadress: http://loverfool.blogg.se/

Kommentera inlägget här: