kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

OF COURSE

Kategori: Allmänt

Vissa saker är ju bara så självklara, varför är det då så svårt att förstå? Det som är ganska självklart för mig verkar tydligen inte vara det för andra och vice versa. Nån som känner igen sig?

Jag och lilleman är vakna sen länge tillbaka. Vi har ju  som börjat vakna vid 6-7 tiden och då är vi pigg. Hade gärna vilja sova en hel natt, eller åtminstone längre på morgon men det blir väl inte förns om ett par år man får unna sig den lyxen...

Idag är det loppis som vankas och givetvis är jag och Ed själv. Han ska dock få leka med sin pappi en timme eller två medans jag är på loppisen, vill inte trängas med vagnen där men sen blir det han och jag resten av dagen, kvällen och givetvis natten. Ingen som vill leka med oss sjuklingar? Eller jag är då sjukling iaf, snorig & hostig fortfarande men ingen feber eller dånande öron och smärtande bihålor så framsteg ;)

Nu är det kaffe och morgonmys framför desperata hemmafruar med plutten. Adjöss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: