kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

ÖDLAN

Kategori: Allmänt

Ed har varit en bra bebis idag. Han har inte varit så gnällig alls. Det blev lite mycket folk på caféet och då kände han nog att det tog för mycket plats och sömnen kom inte riktigt för honom som den skulle, men så fort det lugnade ner sig så blev han glad och snäll.
Vi tog oss en promenix på apoteket och, hör och häpna: BOLAGET efter worket så nu finns det massa burkar med mat till min älskade lilla prins och en flaska vin som jag ska ställa i vinstället.
Kanske att det blir extra mysigt mello-mys imorgon? Jag ska ju upp och jobba imorgon så det blir nog inget speciellt fredagsmys.
Jag ska försöka få baben att köra ut med sina inbjudningar till dopet, mina är ju redan iväg skickade ;)

Äsch, lite mer té och  halstabletter och sen kanske man är alldeles förträffligt frisk imorgon? Nog för att det mesta sitter i halsen nu, febern har lagt sig och värken är för det mesta borta så nu är det bara halsont och hosta kvar.

Ha de!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: