kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

NEHEPP...

Kategori: Allmänt

Inte blir det något jobb för mig idag heller. Damen mådde inge bra så hon ringde och ställde in. Vad ska jag då hitta på idag? Vädret är ju fint så kanske en promenad och varför inte kika in skidskyttet på teven? Jag har ju längtat efter dessa dagar som är fyllda med vintersport på dumburken ;)

Natten har varit relativt lättsam. Har av någon konstig anledning fått sova själv men det fungerade ju minst lika bra de!!!

Nu ska jag gå och kolla på Molly Sandén på nyhetsmorgon. Adjö

Kommentarer

  • Lina säger:

    Jag kan som sagt inte säga riktigt än hur många som kommer, det beror på en hel rad olika anledningar........ Men jag ringer dig på måndag när Magnus har fått prata med chefen angående ledighet.

    2012-03-03 | 12:41:21
    Bloggadress: http://www.en-ny-tid.blogspot.com

Kommentera inlägget här: