kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

MOT SJUKHOUSE

Kategori: Allmänt

Om en halvtimme bär det av mot sjukhuset och mot avdelningen där jag får hämta ut ny medicin. Jag undrar om vi ska höja dosen idag eller om det är samma dos ännu en vecka? Ja, vi ser väl. Måste kolla blodtrycket och se om det har blivit något högre, jag har ju alltid så himla lågt blodtryck och dom var väl lite  oroliga över det men vi ser väl hur det ser ut idag.
Sen ska jag nog träffa Carola på en kaffe och efter det bär det av mot stan för jag måste inhandla en jacka till Edwin. Han kan ju inte ha overallen längre för denna omständiga skena gör det så trångt och bökigt så det blir dags för en jacka nu.
Ska kika om jag hittar några enkla överdragsbyxor också som man kan få på honom så det slipper bli så hiiiiiimla kallt och med tanke på att jag inte får ha sockar på honom i skorna så blir det att linda in honom i filtar så han verkligen inte fryser!
Är det något jag nojar över så är det att han ska frysa och det vill jag inte!

Sen ska jag försöka få nånting gjort här i helveteslägenheten. Kanske dammsuga? Kanske dammtorka och kanske t.om boka tvättid. Hade behövt skriva en lista på vad jag måste införskaffa inför bakningen till dopet så why not do deet också?

HA DE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: