kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

MEDIKAMENT

Kategori: Allmänt

Jag har nu tagit min första tablett på medicineringen jag mest troligt ska fortsätta med livet ut om det fungerar för mig. Känns lite pirrigt och kontigt i kroppen. Dom sa att första dagarna kommer bli lite stissiga och sen blir jag tröttare och tröttare och efter jag har gått in mig på detta läkemedel så kommer jag bli "bra".
Så, nu hejar vi på och hoppas aatt det blir bra grejer av det här ;)

Håller på att packa ner begravningskläder till mig och Edwin. Vi åkert om ett par timmar hem till mamma i Bjurholm och spenderar natten där. Imorgon har vi begravning i Övik så då åker vi hela högen tillsammans, det blir trevligt..*not
Efter begravningen blir det middag uppe på Varvsberget och lite kvalitetstid med mormor innan hemgång. Jag har ju jobb på lördag så då blir det ända hem till stan för min del, känns drygt men shit needs doing.

Nu ska jag fixa lite mer saker innan vi åker så vi kan ligga och softa fram tills dess. Affären skulle jag behövt på men det tar jag när syskonen kommer. Adjöss!

Kommentarer

  • Gojj säger:

    Var ju inte ens ngn strepto!! Inge svinkoppor och Inge svamp. De va vanliga sår bara!! Ha ha jag varit orolig i onödan i en vecka! Sjukvårdsupplysningen va mkt att lita på.

    2012-03-09 | 14:20:12
    Bloggadress: http://detlillaunderverket.blogg.se/

Kommentera inlägget här: