kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

MÅTTLIGT...

Kategori: Allmänt

Dagen idag? Jo, bak bak bak och mera bak. Det vankas dop imorgon och gissa vem som inte gjort ett skit inför det förutom att köpa saker? Jo, tanten framför datorn här.
Urkel... Känns som att jag gärna tagit emot lite sällskap under min bakardag men ingen alltför jobbig, vars hittar man sånt sällskap? :P

Jag tror farmor Anna ska komma och ta med min älsklingspalt ut på en promenad i vagnen. Behöver fokusera på att inte förstöra alla bullsatser så fastän jag inte gillar att vara utan mitt knytte så behöver jag nog det men bara för att kunna baka. Inte för att få vila för det lär det ju inte bli särskilt mycket utav.

Måste försöka få måla mina klor ikväll också. Jag förstår inte varför dom helt plötsligt har tagit färgen GUL? Jag röker ju inte och det går varken att fila bort eller försöka nöta bort med aceton så jag vet inte vad jag ska göra annat än måla måla måååååålaaaaaaaaa.

Off to köket för some kaffe. Här behövs we piggas up!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: