kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

LUSTEN

Kategori: Allmänt

Ibland är lusten extremt stor av att få skrika och bara springa åt andra hållet. MEEEEEEN.... Den smörjan får man ju inte hålla på med nu för tiden. Nu ska man vara duktig och mogen och inte alls bli nånting annat än glad.
Suck...
Hade jag inte haft lilla älskade Edwin så hade jag nog vägrat vara duktig och mogen, så känns det nu så här på tidiga kvällskvisten. Fan va livet är såå jäääääääääävla mycket bättre med Ed i bilden. <3

Ikväll är man såklart själv med prinsen och imorgon ska jag och Ed banne mig fly fältet och gömma oss framför Mello hos en ny stjärna i våra liv ;)
Kanske det blir en välförtjänt kväll efter ett mindre välförtjänt arbetspass på morgonkvisten?
Efter mitt lilla pass ska jag ta med mig min kärlek ner på stan och byta in kläderna jag köpte på H&M. Deras anorexia storlekar passar mig inte alls så bort med dom!

Ha en förträffligt fin kväll. Jag ska då ha det..

Bästa dagen i mitt liv <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ja, men Gud, ja, jag kommer absolut! Ska bli så roligt att se fina, fina Edwin igen! :)

    Jag hade tänkt att ringa dig efter helgen, för jag vet inte riktigt än hur många vi blir som kommer på dopet. Magnus ska se om han får ledigt från jobbet och i så fall kanske vi kommer hela familjen. :)

    2012-03-03 | 01:08:24
    Bloggadress: http://www.en-ny-tid.blogspot.com

Kommentera inlägget här: