kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

LÖRDAGSMÅENDET

Kategori: Allmänt

Jag som hade förväntat mig ett helt annat innehåll på denna dag känner mig lite paff att det faktiskt gick åt det bätter hållet. Jag fick ta mig på loppisen, fyndade lite och sen när jag trodde att jag skulle ta över ansvaret för lilla Ed så blev det inte så. Näe, pappa Erik hade planerat in en liten stadstur med Ed i bilden så jag kunde ta Gojj och strosa runt två timmar på stan helt barnfri. Ingen trängsel med barnvagnen och inge begränsningar what so ever och det behövde jag verkligen kände jag!
Nog för att jag älskar all tid med Edwin men den ynka tiden jag har "själv" är jag väldigt tacksam över och det gör gott i själen och energiförrådet när den tiden inträffar. Muy bien!
Jag behövde få ventilera lite med någon face2face och skönt att det nu är gjort :D

Men fynden idag då? Jo minsann!
En supercool skinpajj i brunt, ett par gröna fräscha chinos, 2 bodys och ett par jeans man kan knäppa upp i benen så dom kan bli både längre och kortare. SUPERNÖJD!!
Som om det inte vore nog så har jag fått lilla Eds doppresent från Gojj och det var en superfin doptavla! Helt rätt färger dessutom! Jag som lix hade tänkt köpa en doptavla men nu behöver jag inte det ;) tihihi! Underbart!

Här får ni en bild på allt, nu ska jag lägga Ed i sin säng och slita över fler serieavsnitt på stickan så jag har något att göra ikväll. Imorgon ska jag nog gå på loppisen, med Ed denna gång. Det känns som att det finns någon som måste sova EXTRA MYCKET imorgon för ovanlighetens skull^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: