kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

LATE NIGHT SNACK

Kategori: Allmänt

Jag vet inte vad som hände igår men jag var vaken till klockan 1 !! PÅ NATTEN!!
Jag kom inte ihåg sist jag var vaken så länge, och det har jag definitivt inte varit sen Ed kom till världen. Helt sinnes!
Det konstigaste var att trots att jag gick och la mig så var jag inte trött!! Dock va jag det när jag vaknade halv 7 imorse då pysen ville säga godmorgon men ändå! Konstigt värre ;P

Nu efter min frulle 2 hårdbröd med sallad på samt en mega kaffekopp, så blir det att försöka hitta några kläder som är till min fördel. Har känt mig så extra ful, tjock och finnig den senaste tiden så nu ska jag försöka få mig själv på bättre humör med lite smink och kläder.

Men nu först ska jag ta mig en till kaffekopp och sen blir det fram med matchande kläder för jag och parveln ;)

Ciiiiaoooo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: