kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

KRAV

Kategori: Allmänt

Jag måste försöka fixa det här med skoluppgifterna men det verkar kört. Ska lämna in första uppgiften i ena kursen denna vecka men varken boken har anlänt eller uppgiften som man kan ladda ner. Fattar inte hur detta skall gå! Hoppas på det bästa bara.


Undra om jag ska jobba imorgon. Känner mig krasslig som tusikken fortfarande så om jag är inne idag och kurerar mig så borde jag väl klara ett par timmar imorgon? Vad tror ni?
Lilleman som jag trodde va sjuk är inte det, åtminstone inte febrig iaf. Han ha fått en dänga av min oroligt charmiga hosta men thats it. Helsikkes vikket imunförsvar min lilla grabb har! ;)

På fredag är det dags för BVC, egentligen är det vaccinering som står på schemat där men det blir inget av. Vi väger och mäter och nöjer oss med det. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: