kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

KORT KORT

Kategori: Allmänt

Jag ska sätta mig senare ikväll, när pojken somnat, och framkalla lite kort att sätta i ramar och i album samt i Min FÖrsta Bok som jag kontinuerligt fyller i ;)

Funderar på om jag ska ta och bada både mig och Edwin, kan ju vara mysigt med lite rena människor när pappsingen kommer hem. Nu känner jag att man inte är fräschast i världen och lilla Ed har ludd, spya,mat och annat goliox över sig så why not bada lite? :)
Ska rensa upp i ena hårddisken där jag förvarar alla serier också, det LÄR behövas.

Annars taggar jag mestadels barnloppisen på lördag. Måtte jag fynda lite byxor och pyjamaser bra nog att kunna ha på Edwin trots de förbaskade klumpis skorna han måste ha. Knappar hela vägen ner på mudden är det jag är ute efter, samt några shyssta bodys för lillemannen har blivit långeman så dessa 62.or har blivit så korta tvärt. Vi vill ju inte att det ska skära in i små gosi låren på honom!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: