kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

KÄNSLAN

Kategori: Allmänt

Känslan att vara själv är delad. Inte helt själv såklart, är ju givetvis med lilla Ed, men ensam med honom menar jag. Det är otroligt kul, varenda minut, och det finns inget jag hellre gör! Men... ibland så känns det verkligen som att man är ensam. Haha, lite luddigt men äre nån som fattar? :P
Kanske hade känts bättre om man haft en hund också? :P

Jag ska försöka läsa lite psykiatri och måla naglarna, dom ser för tääääskiga ut.
Snart ska jag väl försöka sussa lite jag med, måste dock ta mig en dusch för jag luktar usch!

Bajj bajj!

Kommentarer

  • Gojj säger:

    annars får man också ta ring en vän kortet när man känner sej ensam så vännen kan komma och hålla sällskap :D

    2012-03-31 | 01:23:52
    Bloggadress: http://detlillaunderverket.blogg.se/

Kommentera inlägget här: