kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

HETTA

Kategori: Allmänt

Gud va irriterad jag blir ibland!!!!!!!!!!!!!

Jag har suttit och rensat i Edwins kläder och gissa hur många byxor han kan ha just nu av alla 40 par ungefär? Jo, 7!!
Tur vi ska på barnloppisen nästa helg, får se om jag fyndar något där. Han börjar ju bli så stor så nu behöver man inte leta efter mini-kläder.

Har i övrigt bakat klart inför dopet tror jag.
Har tagit fram bullar från frysen och bakat mer bullar samt gjort lite kärleksmums och jag har 3 tårtor att göra imorgon plus att jag skickade Miranda att köpa glutenfritt mjöl så hon kan baka kladdkaka och Vivve den pärlan, bakar chokladbollar så nu måtte det väl fanimej räcka!!!!???
Kaffe och saft finns också och jag tänker då inte bekymmra mig om att köpa nå jävla té! Usch va less jag känner mig!
Hade varit skönt att få sig ett par timmar sömn men innan Edwin sover hela nätter är väl det bara att fet glömma...
Jag kan ju som inte sova på dagen, har typ aldrig kunnat det och nu när skolan börjar på måndag, jag har jobb och en liten pigg och alert kille samt ett hushåll att ta hand om så gör det saken ÄNNU mer omöjlig.
inte för att jag är särskilt noga med hushållet, är så förbaskat less på att bo i den här äckliga lägenheten så jag har i princip gett upp försöken att få det fint här, men det är ju ändå matlagning, disk, tvätt och diverse småskit som måste göras..

Ibland kan jag ju tycka att det är en himla tur man har en bokstavskombination, vette tusikken hur jag klarat av allt annars.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: