kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

HARD KNOCK

Kategori: Allmänt

Usch va  jobbigt det är att plugga på distans igen. Känns bara med komplicerat än vad jag egentligen har lust och tid med, MEN I´m not a quiter så nu jäklar är det bara att köra på! Läsa under alla fria stunder jag har och skynda skynda att skriva och köra på med uppgifterna allt eftersom.

Snart ska vi ner på stan och ha ett litet lunchmöte med stora M, det blev en liten rokad i veckoplaneringen så jag har lunchen idag och sen efter medicinhämtningen på torsdag så tar jag mig en tripp till tanten och jobbar lite. Eller, vi ska väl promenera och fika :P Rätt shysst att man få betalt för att vara social. Mycket passande tidsfördriv åt mig! :D

Imorgonbitti måste jag till skolan och efter det har vi sjukhuset med lilleman. Det blir en himla massa springande fram och tillbaka men what the häck.

Nu ska vi göra sista rycket innan vi ska klä på oss och traska ut i finvääääre :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: