kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

ENSAMVARG

Kategori: Allmänt

Imorgon är det loppis, får väl se om jag få gå på den. Hade velat ha en dag med lite sociala inslag men vi ser väl vad som händer och hur man mår.
Synd att dom jag vill umgås med mest bor långt ifrån, just typeliskt att det ska vara så just när jag faktiskt känner för att umgås med någon. Att faktiskt få ha helg jag också. Är så jävla less på ligga sjuk eller över huvudtaget bara gå omkring hemma som nått fån men vad gör man.
Jag tror lilla Ed håller på bli krasslig så det är väl lika bra man håller sig i hemmet så han inte blir mer sjuk, OM han nu är det. Tyckte han kändes varm ikväll men åh andra sidan så är jag lite manisk med kläder :P, det kan ju va det eller så har han fått mina sjuk baciller.

Så förutom att ta hand om lilla Ed imorgon så få jag väl försöka nöja mig med att måla naglarna och se serier och bli ännu tjockare. Yeheeey....
Kanske ska försöka se nån film som är relaterad till Psykiatrin jag ska läsa nu och varför inte försöka sig på att ladda hem ett program så jag kan se mallen till uppsatsen som ska skrivas.
Oj va roligt! Tiden kommer ju bara att flyga iväg!

Å söndagen lär ju säääääääääääääääääkert bli skitbra! En jäääävulskt aktiv och superrolig söndag tror jag på! Kanske rent ska trängas på loppis igen? Denna gång med Ed såklart.

SKa försöka sortera ut vilka bilder jag vill framkalla och gör en beställning samt att jag ska lägga upp lite bilder här på klumpfotsbehandlingen.

Sådär ja! Nu behöver jag ju inte prata på flera timmar! ;P
Adjö!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: