kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

DET ÄR ÖVER NU

Kategori: Allmänt

Dopet är finally klart och nu behöver jag inte stressa igenom massa planering och skit längre, gud så skönt! Det ända jag har nu att göra är skolan, jobbet och uppdraget att vara mammi. SKÖNT!

Dopet var jättefint och allt gick jättebra så bilder kommer så småningom!

Idag fick jag nå dille på att gnugga rent vårt s k hem. Det är kanske den fulaste och lortigaste lägenhet som finns, enligt mig, så jag gav det ett redigt försök men det märks tyvärr inte av särskilt mycket. Tacka vettja om man hade  haft sig en H2O X5 mopp! Då hade man sluppit alla dessa jäkla kemikalier dessutom! SKÖNT!

Jag har rensat ut det sista ur lillens kläder och radda upp alla 10 påsar i hallen för uppbärning till förrådet när älskling kommer hem och nu ska jag ge mig på att samla ihop tvätt, disk, vattna blommor, köpa skolbok och försöka rensa upp i min garderob.

ADJÖSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: