kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

DAG SKIT!

Kategori: Allmänt

Usch va tröttsamt allt har varit idag.
Känner mig less.

Sjukhus ärendena gick bra. Träffade som vanligt upp Carola och surra skit med henne ett tag, väl hemma så kom jag på att kaffet ej är intaget för dagen så nu jäklar är det dags att försöka koka sig lite. Ack så dåligt det gick, propparna flög så det bara dundrade om det! Och ändå är det BARA kaffekokaren som jag har försökt få igång, inte ens en lampa är tänd än mindre teven så gissa om jag blir måttligt less. HELA köket och vårt sovrum är utan ström. Härligt va? Ingen mat till oss idag...

Funderade på om jag ska skita i att köpa en jacka just nu och invänta barnloppisen nästa helg? Kanske man kan fynda där? Annars gå jag och köper mig en, svårare än så är det icket.
Har inte så mkt annat skoj att förtälja just nu. adjö!

Kommentarer

  • Gojj säger:

    Är det barnloppis nästa helg? Tänkte just fråga dej om det :P haha! Jag har inga kläder alls till Lova i storlek 68 så jag behöver shoppa inför nästa storlek.

    2012-03-15 | 14:03:33
    Bloggadress: http://detlillaunderverket.blogg.se/

Kommentera inlägget här: