kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

CÄROL MIN VÄN

Kategori: Allmänt

Måttligt less är jag idag, kan bero på att jag känner mig extra trött, kan också bero på att förkylningen inte alls har släppt så bra som jag trodde den skulle göra och det kan även bero på att det börjar bli dags för mig att få banta på riktigt så jag kan få köpa mig något av alla de fina och smala kläderna som finns på stan.
Finns säkert fler anledningar mitt humör sjunker av men det kan man ju spekulera i en annan gång.

Jag och Ed har just kommit hem från stan efter en dejt med Cärol och hennes mamma. Vi har knatat runt på butiker och kollat på lite kläder till Carola och skor men inte  alltför stora inköp blev det. Jag lämnade ju tillbaka 2 toppar och 1 klänning och köpte ett rea linne på GinaTricot för 30 kr, kände att jag var värd så mycket iaf.

En mycket skön promenix blev det må jag säga!

Ikväll vet jag inte vars kosen styr. Antingen blir vi återigen solo och sitter hemma framför Mello, eller så blir det en tripp till Magdas Place, eller kanske en kvällspromenix för att möta upp Cärol ännu en gång?
Vi får se. Om det inte blir något av mina alternativ så kanske jag och darling ska till hans kompisar på någon middagsbjudning men vi får väl se.. Dom ska tydligen supa efter maten och det vill inte jag så vi ser väl om darling vill det så då får han stanna kvar så beger jag mig hem med prinsen.

Ja ja, nog med dravel! Jag ska försöka hinna med MEELLLLOOOO för vuxenpoints är viktigt att samla ;P haha adjöss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: