kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

ANYONE?

Kategori: Allmänt

Am I lonesome tonight?
Näe, det är jag inte men till helgen blir jag ju det.. Ingen som vill leka? Tjejkväll? Bebiskväll? Kväll?
Dåligt desperat jag låter :P haha
Näe jag kan ju passa på att göra lite läxor. Tappar vi internet snart så är det väl lika bra att få så mycket som möjligt bortgjort. Är snart klar med första uppgiften i Etiken så uppgift 2 tar jag imorgon samt att jag ska börja på Psykiatrin. Huvva..

Annars är det som lugnt- Ha käkat kalvstek idag, helt okey faktiskt. Trodde jag skulle kräkas men icket!
Snart är det sängdags för mina ögon är så trötta! Har ett par tunga dagar att vänta mig känner jag så man får väl passa på när lugnet inför nattens första matning har anlänt.

Imorgon har vi sjukhus, jobb och plugg på schemat så det gäller att jag samlar krafter så jag IDS göra nått. Farväl!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: