kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

20 KR !!!!

Kategori: Allmänt

Herrejössanes va vi fyndade idag på Coop, eller OBS som jag fortfarande säger. 
Hela 25 rullar tapeter för 500 kronor! 20 spänn rullen lixom! Hur billigt är inte det?
Det kanske inte var alltför smart av oss egentligen att köpa tapeter just i detta läge för nu har vi ju typ Jinxa bostadsköpet men what thä häck! 20 kronor rullen! Far åh fynda vettja!!

Vad tror ni om detta:
Ett massivt ekbord målat i vitt.

Kan det funka eller kommer det se konstigt ut? Jag vill så gärna ha så chabby chic som möjligt och vi har 3 bord, varav 2 är för 6 personer, att välja på att ha OM vi flyttar dit vi vill. Jag vill helst ha kökssoffa, ovalt vitt bord och tillhörande stolar samt ett vitt lite äldre vitrinskåp i köket, meeeeeen... Om vi nu ska ta ett av de 3 köksborden vi har så röstar jag för det i ek och försöka måla det vitt, men om det bli fult så har vi ju förstört det bordet.
Det enkla med det är att de tillhörande stolarna är enkla att klä i vitt, man sätter ju bara på ett sånt där typ.. stolsskydd eller stolsklädsel som täcker hela stolen. För det andra bordet är i björk och det vill jag nästan inte förstöra med att måla det vitt för då måste vi måla om stolarna också och det kan nog bli en katastrof.
Det tredje bordet vi har är redan vitt men det är såååååååå fuuuuuuuuuuuuuuult, litet och det rymmer knappt 4 personer fastän det är gjort för det.
SÅ... what to do? Köpa helt nytt eller?


Kommentarer

  • Gojj säger:

    Jo nu ska jag bara köpa silversaker, lr helst ett trum set lr keybord osv. Ngt som låter som fan så han kan leka med de och göra dej vansinnig sen ;)



    hahah du är bra nojjig på de där :P Efter två dygn med medlet får man fara på dagis men eftersom du är så nojjig nu så får vi ses på dopet :P

    2012-03-06 | 17:37:57
    Bloggadress: http://detlillaunderverket.blogg.se/
  • Nina Johansson säger:

    Haha penny gick med upp så mycket per vecka och gör väl de fortfarande. Haha hon blir 7 månader imorgon :D. Kompisens unge väger lika mycket som Penny men han är 13 månader. Hon är en tungis, men hellre de så de har nått att ta av om de blir sjuka och vägrar äta :).

    2012-03-06 | 18:05:44
    Bloggadress: http://ninakarolina.blogg.se/
  • Gojj säger:

    Hahah en sån där liten som man blåser i också :P



    Nää nu vill jag inte leka med dej :P

    2012-03-06 | 21:33:46
    Bloggadress: http://detlillaunderverket.blogg.se/
  • Gojj säger:

    Hihi ja du får se vad jag kommer med, jag satsar mest på ngt till er alla :) ja jag förstår inte vad de är med att se fel kön på dem. Ed ser ju inte ut som en flicka :) ja nu vetti tusan om jag törs hälsa på er, hon har fått några mindre sår bredvid men jag vet inte om de är från skorven som jag råkade sätta plåster över och dra bort och under skorven är det ju rosa och irriterat. Men det är dumt att chansa så inte ed får det.

    2012-03-07 | 11:02:14
    Bloggadress: http://detlillaunderverket.blogg.se/

Kommentera inlägget här: