kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

VATTENTÄT

Kategori: Allmänt

Fan va drygt med regn. Måste det va fult väder i Norrland hela tiden? Urkel..
Det blev inte sån produktiv dag som jag trodde när jag vakna imorse men kul har jag haft det ändå. En bra 6månaders dag faktiskt :D

Erik är på väg att försöka ta sig ut och göra nånting kul, det kliar ju i kroppen på karln. Sitta inne verkar vara out of the question men lika bra hemma tänker jag ha det iaf. Tänkte ta tvätten och fixa lite med kort och rensa mina hårddiskar ELLER meka ihop kameran jag vann härom dagen. Den ligger fortfarande i kartongen ;P

Sen ska jag återigen kolla in vagnar och möjligen ringa ett samtal för att ventilera lite om mina vagn-bekymmer ;P

Men nu; chips, choklad, cola och TV !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: