kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

TRÄDGÅRDSMONSTER

Kategori: Allmänt

Gissa om att det har varit en produktiv tid för mig nu på senare dar!
En massa fint inhandlat till hemmet, och än mer saker är spanade på men jag avvaktar.
Har kollat in lite kläder att ha till bröllopet som är på midsommardagen och hittat en fin grön maxiklänning från JC. Skor och assecoarer fattas sen är looken complete ,)

Har köpt lite kläder till Edwin och som inte det skulle vara nog så har Miranda och Mamma hjälpt mig med uteplatsen idag, eller rättare sagt rabatterna. Det har grävts upp och om massa ormbunkar, vi har lyft jord, fyllt på, rensat rötter, planterat nya blommor i rabatten samt i 2 mega krukor OCH vi har placerat om smultronplantorna och gjort fint runt plattor osv. Jag ska lägga upp bilder sen :)

Gubben har varit duktig och fixat hem utemöblerna och skruvat ihop dom så nu är det en väldigt fin och välkomnande ingång till vårt lilla hem på marieberg! :D

Bilder kommer som sagt, nu ska jag gå ut och vattna på dagens mästerverk! adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: