kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SLITEN KRIGARE

Kategori: Allmänt

Min kropp, min stacckars kropp. GUD så jävla trött och sliten den är. Min nuna är lika tärd som en ja jag vet inte vad.. Ser ju ut som om jag aldrig sover fastän jag gör det så mycket som jag behöver.
Helt sinnes..
 
Jag som tänkt mig ut imorgon kväll, verkar inte bli så.. Kanske lika bra. Är så jävla less så jag tror jag lägger mig i ett hörn på saccosäcken och dör ett tag.
 
Jag har fyndat lite kläder till Edwin på rean på Åhlens, ska lägga upp lite kort sen. Måste gå igenom hårddiskar och rensa och sortera i helgen så då blir det lite roligare att läsa när det kommer fler bilder.
 
Men nu ska jag försöka fortsätta underhålla min son som tar musten ur mig med sin energi att ständigt leka och tjooa. Over and out.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: