kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

PREVIEW

Kategori: Allmänt

Oj så mycket tid som rinner iväg för mig känner jag. Bloggen blir ju lidande men hellre den än nånting annat :P
 
Mitt kämpande att få lite rutiner på lille herr Edwin så nätterna blir lugnare har varit förgäves. Nu är vi på ruta ett igen och jisses va tungt det är. Men nu ska det bli ändring, måste vara stenhård med mattiderna för herrn, det här fungerar inte annars. Planen jag har betat ihop nu ska testas redan imorgon bitti så peppar peppar för att det går vägen!
 
Eriks mamma och Johnny är på besök i Umeå så vi har fullt upp med vårt vanliga dagsschema och såklart så måst vi umgås med dom så mycket vi hinner så all tid bara rinner iväg! Försöker jobba och sköta mina andra åtaganden men det blir stressigt så humöret är väl något sådär,.. typ inte alls bra. Är trött så inni nordens och gissa vem som blir världens bitterfitta då? :P
 
Barnrummet har inte blivit av, ska dock hämta mega mega saccosäcken imorgon och nu i halvlek på Spanien - Portugal matchen, ska vi sätta upp hyllorna som ska pryda väggen med alla saker som inte går att leka med. Sen blir det ut med kartonger, in med leksaker och vips kanske det blir ett mysigt lekrum att hänga i med alla barnen som kommer på besök lite nu och lite då ;)
 
Men nu ska jag ge er e bild på kameran jag vann på Faceook tävling tidigare i veckan, eller den avslutades då iaf.
Såhär ser den ut :D
 
 
HEJDÅ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: