kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

MIDSOMMAR REA, HELL NO !

Kategori: Allmänt

Jag som trodde det skulle vara bra mycket mer rea på stan men  icket. Trots detta så fyndade jag ändå en del saker, givetvis till lilla Edwin men det är lite stort. Ett par röda brallor i 80, en vit munkjacka i 74 och 2 bodys i 74 samt en kepa. Han kan ju inte ha brallorna än men resten sitter som smäck på plutten ;)
 
Imorgon blir det jobb och sen ska jag ta tummen ur arslet och börja fixa barnrummet. Upp med hyllorna och bort med lådorna är ju en bra start. Har nu ännu en låda med barnkläder som ska till förrådet så dit måste jag hur som helst. Så om det finns någon liten tös, typ LINA ISRAELSSON, som vill komma och kika om det finns unisex kläder som passar damen så är det bara att kika förbi och börja rota runt ;D
 
 
Men nu ska jag köra lite plankan. Har slappat som fan på träningen, sov ju tammefan till 10.30 idag så det blev ingen träning då. :P Haha, men jag ska cykla till teg imorgon och hem så det borde gottgöra LITE iaf.
 

Kommentarer

  • Lina säger:

    Ha, ha, ha, hittade mitt namn med STORA bokstäver. :)
    Jag rotar gärna runt nästa vecka nån gång om du har möjlighet då? :)
    Om det nu inte råkar vara så att ni tänker ge Ed ett litet syskon inom kort! :P

    2012-06-26 | 00:03:17
    Bloggadress: http://www.en-ny-tid.blogspot.com

Kommentera inlägget här: