kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

MIDSOMMAR-FÖRBANNELSE!

Kategori: Allmänt

Näe, nu får detta midsommarfirande vara över! Usch va less ja är, redan!
Jag vill varken på bröllop eller annat midsommar-galejj. Edwin kommer lix inte komma ihåg detta iaf. Jag ger vika. Nu flyr vi tror jag? Vi snor med oss L&G och rymmer! :P
Ne skämt åt slidan.. Lite sömn så kanske morgondagen blir rolig? Inga ultrabussar går efter 14 fick jag nyss höra av Gojj så vi får parkera på ett ställe och va där för gå omkring med Gojj tar ju hur lång tid som helst. Hon är värsta snigeln! :P

Undra om man ska tvätta lite handdukar och skit nu? Har tvättat mina skor så jag kanske ska se om dom är hela också :P Haha det var en liten chansing att tvätta dom men vi ser väl hur det blev.

Har tänkt dra igång med städning och möblering av barnrummet. Det ska bli värsta roliga lekrummet tills dess att Edwin kan sova där.
Jag ska skruva upp hyllor med ramar och de som inte går att leka med och sen ska de blir massa kuddar, mjukisdjur, leksaker, en och annan saccosäck kanske och lite sånna där pusselmattor så att det kan vara fritt fram att sitt-träna utan att bekymmra sig om hur ont det kan göra OM dom ramlar.

En liten cdspelare så Barnkammarböckerna kan spelas måste såklart finnas där och några mysiga lampor så man kan ha lite lugnt morgonmys där inne. Eller rättare sagt så kanske Edwin kan roa sig själv säkert och jag kan sova :P haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: