kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

Hej och hå vilken hektisk dag! Imorgon bli...

Kategori: Allmänt

foto0546 (MMS)

Hej och hå vilken hektisk dag! Imorgon blir väl desto värre kan jag tänka mig. Det är ju nämligen då det är studenten här i gävle, vi ska ju ut och trängas på gatorna då för att fira lilla Sandra som går ut gymnasiet! Himla roligt för henne och för oss också såklart! Efter allt firande kanske jag få turen att stänga in lilla familjen min, och mysa ner oss i soffan med lite vin och gott framför en bra film? Annars får jag väl hoppas på en bra dag utan tråkiga inslag över huvudtaget, då behöver jag inget annat än en skön natts sömn men hur fredagen artar sig ser vi imorgon. Jag ska komma ihåg att ringa lillebror och gratulera honom. Undra om han ha nå önskemål om någon särskild present? En snusstock? Äh, nog med svammel nu! Mitt mobilbloggande suger känner jag.. Lika bra att vika in och vila gammkroppen! Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: