kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

HAPPY MIDSOMMAR

Kategori: Allmänt

Ja nu får vi sluta vara bittra och vaa glada över solen som kikar fram med gooooovärmen!

Jag och Edwin vaknade tidigt som vanligt men klev inte upp för än halv 9 !!! ;D
Jag gjorde en härlig midsommarfrulle bestående av; kokta ägg, scones, hårdbröd, tunnbröd, kaffe, ost, smör, saft, juice och till Eddie blev det gröt med smoothie i och kamomill té. MUMMA!!

Mätta och glada ligger vi och myser i vardagsrummet innan det blir dags för att packa ihop  oss för vårt eget firande med Gojj och Lovis. Med lite tur kanske pappsen vaknar upp från gårdagens semesterfirande ch joinar oss innan dagen är slut?

Sen blir det nog inte så mycket mer denna dag. Imorgon måste jag börja med att försöka få till busken till hår jag har på skallen för det måste bli till någon slags frisyr.. Undra om jag ska göra det enkelt och tupera lite volym i skiten eller om jag ska platta till det eller varför inte försöka mig på en lock här och var?

Nog om detta; mer saft och sen på med lite kläder!

GLAD MIDSOMMAR

Kommentarer


Kommentera inlägget här: