kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

:(

Kategori: Allmänt

Har en sjukling hemma som jag går och oroar mig över hela dagarna långa. Funderar på om jag ska akuta in på sjukis eller vad jag ska ta mig till? :S

Vi har fullt upp så bloggen blir lidande. Har nyss kommit hem från Gävle och håller fortfarande på att stöka i lägenheten och snart börjar saker och ting dra igång igen. Jobb och cafét står näst på tur och givetvis försöker jag hålla igång med träningen så gott det går.
Sjukhusbesöken är fortfarande många och lite playdates hinner vi med att kombinera allt med.

Jag måste nu försöka få i ordning lite i barnrummet to be och sen är det en himla massa andra saker som ska göras, får se vad som ska prioriteras som nummer 1 i ordningen..

Adjö så länge

Kommentarer


Kommentera inlägget här: