kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

DAGEN EFTER..

Kategori: Allmänt

Jag och darling hade ju för första gången BARNVAKT!! Åh det är mer än 30 minuter då förstås..
Vi var ju bortbjudna på bröllop i Tavelsjö där min goda vän Janita gifte sig, GUD SÅ FINT DET VAR!
Otroligt trevligt, fint och mycket mycket fint väder och god mat. Kunde inte haft en bättre kväll som första gång utan barn, jätte härligt!
Dock saknade jag ju, givetvis, vårt lilla sparvknytte men han var ju i goda händer så efter ett par samtal så var det lugnt. Efter ett par öl också kan jag säga. Jisses vad jag kände mig som en A-lagare! Öl-strupen var torr och jag tyckte jag drack hur mycket som helst men jag blev inte så särskilt full, bara pratglad så det var ju skönt.

Skulle kunna berätta hur mycket som helst om gårdagen men vissa saker är bättre att lämna osagda.

Idag har det varit tröttsamt för oss båda att leka med Edwin men det har gått bra ändå. Jag har vart och handlat lite mumsmys så jag och gullungen ska mysa lite framför teven hela kvällen för pappsen är med grabbarna på IKEA. Ja, ni läste rätt. 4 grabbar på IKEA. Kul ;P

Nu ska jag göra ännu ett ryck och ta tag i kläderna på linan, i hallen, i maskinen, på golvet och i garderoben. Måste sätta mig och sortera ut alla småbodysar som Edwin har.
Han växer ju så det knakar och i 74 har jag abra typ.. 10 bodys kanske? Pj´s och byxor är det också lite dåligt om så när han vaknar blir det bara för han att mannekänga ;P

På återseende!

Kommentarer

  • Lina säger:

    Har du några unisex-kläder i new born size, så vet jag vem som gärna vill köpa dem! :)

    2012-06-25 | 01:30:13
    Bloggadress: http://www.en-ny-tid.blogspot.com

Kommentera inlägget här: