kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

Blogga ligger inte på prio 1 just nu. De h...

Kategori: Allmänt

foto0560 (MMS)

Blogga ligger inte på prio 1 just nu. De ha varit en hektisk tid med flytt och skit så nu är de installering och små fix som gäller. Vi åker dessutom till gävle imorgon så då blir uppdateringen ännu sämre. Ja... Vad kan jag säga mer? Jag är sämst på att hålla igång med träningen just nu så tjockare än vanligt är man och Edwin är grinig och gnälligare än vanligt så vi skyller alla nya problem på flytten. Allt är fint och jag gillar marieberg men det har tagit hårt på oss så jag hoppas gävle gör oss gott, annars vet jag inte vad jag tar mig till! Som vanligt är mina inlägg utan röd tråd och helt oviktiga men de klia i fingrarna av att få skriva så nu är det gjort. Adjö och farväl, nu ska jag försöka ha de lite Jävla bra! ;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: